nytt inlägg

alla uppdateringar av bloggar från de personer som inte har det som yrke, hetsar mig. Nu är det min tur.

Jag har tänkt på det här med att försöka. Är allt ett försök tills du klarar det? Att mitt piano-övande är bara ett enda stort försök, att jag aldrig kommer säga; "nu klarade jag det här." Eller när jag tränar på gymmet (detta måste vara anledning till att jag inte gör det) och går därifrån, värk i hela kroppen, komma hem för att gjort ett gott försök!?!

Isådanafall ska jag bara äta och dricka, då kan jag med gott samvete säga att jag försökte och lyckades. (förutom buffér då.) Te.x skryta med att säga att man klarade av att dricka upp glaset på ett försök. Jag hade varit The man!!

Sorgligt nog är det inte såhär och jag kommer aldrig vara The man....

Kommentarer
Postat av: Simeon

detta var det bästa blogg inlägget du gjort. du klarade det!

2010-04-12 @ 16:38:25
Postat av: E.

You can do it

2010-04-27 @ 21:17:45
URL: http://petite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0