nytt inlägg

Efter att skådat allt för många kort på diverse vänner, och slutligen mina egna på facebook, kan jag nu konstatera att jag ligger i lä i att ha en "posén-som-gör-att-jag-garanterat-ser-söt/bra-ut-min". Jag har en talang för att se ut som att jag arbetar med motsatsen.


Detta tar dock inte lika hårt på mig, som det skulle kunna göra, då mestadels av bilder jag kollat varit på tjejer.

Vilket leder till mitt andra konstaterande; vi killar ligger i lä i hur vackra och unik skönhet varje tjej har.


Helt enkelt onödigt att ens försöka mig på denna min som garanterar mig vinst.


Kommentarer
Postat av: A

haha, den minen har jag också gett upp! jag tänker lite att bilder är bara ett litet ögonblick av livet, så skitsamma!

2010-03-29 @ 17:38:30
Postat av: corn

kollat senaste how i met your mother?

2010-03-31 @ 18:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0